Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

zondag 8 mei 2011

Moederdag

Vanochtend kreeg ik van Pascal deze prachtige oorkonde. Pascal houdt helemaal niet zo van tekenen of kleuren, dus dit was voor hem echt een opgave. Daarbij kreeg ik ook nog mijn favoriete luchtje die volgens de winkel binnenkort eruit gaat, dus ik was hier erg blij mee.

This morning i got this beautiful certificate from my son Pascal. Pascal doesn't like to draw or colour so this was a challenge for him. I also got my favourite perfume which according to the store is soon to be not available anymore, so i was very happy with it.


Vanmiddag toen Pascal lekker buiten aan het spelen was, ben ik bezig geweest aan mijn nog geheime quiltje. Hierbij een sneak peak. Ik ben er nog niet klaar mee. Ik weet nog niet precies wat ik ervan wil maken, dus als iemand goede ideeen heeft? Ik wil er nog roze bloemetjes voor haken en die er op vast maken. Als diegene voor wie ik dit gemaakt heb mijn blog ook leest, dan hoop ik  niet dat diegene door heeft voor wie dit quiltje is. Ik vond de kleurtjes erg leuk om te gebruiken. De stofjes heb ik een paar weken geleden gekocht (vlak voor Pasen) bij de winkel die ook op deze oorkonde staat (LOL) en dus niet bij een quiltwinkel. Ik wist niet of de stofjes goed te gebruiken waren, maar het viel me heel erg mee.

This afternoon, when Pascal was playing outside, i was working on my still to be secret little quilt. In the picture a sneak peak. I'm not done yet. I am not sure wat to do with it, a pillow, in a frame, who knows. If you have a brilliant idea, let me know!! My plan is to crochet some pink flowers for it so i can attach these onto the little quilt. I loved the colours for this one. I bought the fabric a few weeks ago at a store which is in the certificate also. They don't usually sell fabrics and it was very cheap, so i wasn't sure if they we're of good quality. They we're great to work with, eventhough they we're not bought in a fabric store.


En wat hebben jullie gedaan op Moederdag?
Tot gauw en groetjes, Debbie

And what did you do on Mothersday?
See you soon and greetings, Debbie

3 opmerkingen:

gerda creatief zei

Leuke kleurtjes die blokken, heb je het middenblok geborduurd?
Schattig hè zo'n tekening!
Ben zelf ook lekker verwend met moederdag en 's ochtends naar mijn schoonmoeder geweest met de hele familie. Mijn ouders zijn op vakantie, dus dat houden we nog tegoed.
Vanmiddag onverwachts een vrije middag.... eens even denken wat ik allemaal kan gaan doen ;-)(leuke dingen natuurlijk)

Anoniem zei

Ja, leuk dat (geborduurde?) middenblok! Een quiltje afwerken met bloemetjes, kraaltjes, borduursteken is echt leuk; dat maakt het juist zo bijzonder. Behalve als het voor een baby is, of in de wasmachine moet kunnen, dan liever niets er op. (ik spreek uit ervaring; na een wasbeurt was ik van alles kwijt...*proest*).
Veel plezier met het maken!

Unknown zei

Hi Debby, wat een schattig 'geheim quiltje', leuk het borduurwerkje middenin, echt een schatje. Ben je er al wat verder mee gekomen?
Als antwoord op je vraag: ja idd, konijntjes zijn van Somebunny. Heb ze uit een Engels magazine. Vond ze zo cute! P.s. leuk om je quilt vorderingen te zien! Succes

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...