Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

maandag 10 oktober 2011

En weer een jaar voorbij! / Another year.......

Gisteren hebben we mijn verjaardag (die eigenlijk vandaag is) gevierd met familie en vrienden. Het was ontzettend gezellig en we hebben verschrikkelijk gelachen als vanouds. Ik ben ontzettend verwend met gezellige visite en leuke kadootjes.


Van de kids 2 boeken van Jennifer Chiaverini (die kan ik weer van het lijstje afstrepen!). Het blijft toch jammer dat deze boeken niet meer vertaald worden en de actie die ervoor gevoerd werd heeft nog geen resultaat gehad, maar ja dan gaan we gewoon door in het engels). Van mijn man een lekker luchtje en binnenkort gaan we er samen nog even op uit. Verder nog een mooie bos rozen gehad die weer mooi op de tafel staan. Binnenkort kan ik van het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gehad nog even lekker shoppen in mijn favoriete quiltwinkel: De Dekenkist in Bergen NH

Yesterday we celebrated my birthday (which is today by the way) with family and friends. We had so much fun. I've been spoiled rotten with presents (see picture, not everything is in there!).

I got 2 books by Jennifer Chiaverini from the kids (i can take them of my list now!). I still think it's a shame that they no longer translate these books, but hey we can read in english!). I got perfume from my husband and some lovely roses on the table. Soon i'm going to pay a visit to my favourite quiltstore (got some money for my birthday too!).

Verder ben ik druk bezig met appliqueren van het laatste gedeelte van blok 2 (Scandinavian Christmas) en ik vond de 2 paddestoeltjes waar ik klaar mee ben erg toepasselijk bij het weer van nu.


I've been busy with the last of the applique on block 2 (Scandinavian Christmas) and i love the little mushrooms, especially with the fall weather at this moment.

Afgelopen vrijdag ben ik met een vriendin lekker even de stad in geweest (dat doen we een keer in de zoveel tijd) en vond ik bij de Hema een leuk pakketje stofjes die ik niet kon laten liggen. Ze zien er zo lief uit en ik liep nog te twijfelen zal ik er 2 meenemen? Ik was al bijna de winkel weer uit toen ik me bedacht en tegen mijn vriendin zei: wat kan mij het schelen. Ik neem er toch gewoon 2 mee. Je moet als quilter toch wat voorraad achter de hand hebben he?


Last friday i went shopping with my best friend (we plan to do this once a month) and found at the Hema (a dutch store with stuff for your house like towels and plates and clothing....) a cute pack of fabrics i couldn't resist. I love the way they look. At the moment i nearly walked out of the store with just 1 of them i ran back to the counter to get another one, because as a quilter you need your supplies right?

Straks ga ik weer naar mijn werk en vanavond nog even verder appliqueren. Een prettige dag nog en tot gauw!

I'll be off to work later on and tonight i will do some applique. Have a nice day and see you soon!





5 opmerkingen:

jolanda zei

Hieperdepiep hoeraaaaaaa!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Je hebt helaas niet zulk mooi weer als ik had op 30 september, maar ik wens je evengoed een héle gezellige dag hoor!
Wat een leuke kadootjes heb je gekregen ook... die boeken staan ook nog op mijn lijstje. Ik heb er nog nooit eentje van deze serie gelezen, maar ik hoor er zoveel over!
Ik wist helemaal niet dat ze stofjes hebben bij de HEMA... groot gelijk om gelijk 2 pakketjes te kopen. Het zou toch zonde zijn wanneer je net een stukje te kort komt wanneer je met quilten bezig bent.
groetjes, Jolanda

Vlijtige Handjes zei

Hartelijk Gefeliciteerd. Wat leuk, ik wist niet dat ze bij de Hema ook stofpakketjes hebben. Je ziet veel lezers van Jennifer op dit moment. Toevallig moet ik mijn boeken inleveren. Ik zal eens kijken.
Nog een fijne verjaardag.
Groetjes Anita

Pink Princess zei

Hee hoi, ben je blog tegengekomen...weet niet meer waar sorry. Maar zie dat ook jij de boeken van Jennifer leest. IK heb ze bijna allemaal gelezen (en heb er zelf 10) geweldig! Binnenkort komt de 17e alweer uit (ja Engels maar vind ik prima hihi)
Ik wil je gaan volgen, je hebt een leuke blog :)(kan alleen even niet je volgers vinden maar dat komt wel weer goed)
EN gefeliciteerd.

Groetjes van Marian

Esther zei

Hoi Debbie, leuk dat je op mijn tas gereageerd hebt, ik heb hem niet zelf ontworpen, ik heb een link bij het berichtje geplaatst waar ik het haakwerk vandaan heb, nog gefeliciteerd, Groetjes Esther.

Anoniem zei

Nog proficiat met je verjaardag ( te laat, maar wel gemeend!), en ik ben benieuwd of je al bij de Dekenkist bent geweest? Heerlijke winkel, hè?!
Hoe bevallen de stofjes van de HEMA? Ik zag ze van de week ook liggen, en ben benieuwd naar de kwaliteit (niet te 'stijf'?)
Wat is die Scandinavian Christmas toch leuk! Heerlijk om aan te werken, lijkt me!

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...