Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

dinsdag 15 april 2014

Eindelijk was het zover!!

Ik heb eind februari, begin maart eindelijk mijn big shot gekregen en ben daar lekker mee aan het stoeien geweest...malletjes uitproberen en kaartjes maken. Dit is het resultaat:


Lekker veel kaartjes gemaakt in de maand maart en ik ben nog lang niet klaar!! Dit betekent wel dat ik absoluut niet toe kom aan het borduren van mijn Gypsy Firefly, maar die loopt niet weg!! Ook Pergamano heb ik weer opgepakt. Ik zag op een van de kaarten maak groepjes op FB waar ik lid van ben zulke mooie kaarten voorbij komen dat ik meteen mijn spulletjes (die ik gelukkig nog had, maar jaren niet gebruikt had) heb gepakt en weer ben gaan oefenen. Ik was eigenlijk vergeten hoe leuk het is om hiermee te werken....

We hebben van de week ook een andere salontafel gehaald, maar deze keer met een glasplaat in het midden. Toen we 'm eenmaal hadden staan, bedacht ik dat er dan ook maar even onderzetters moesten komen voor de kopjes koffie enzo, dus ben ik aan de haak geslagen en heb mooie lichtgrijze en donkergrijze onderzetters gehaakt. Ik ben eerst even op internet gaan kijken voor een patroon en heb een mooi patroon gevonden uit 1893, een lieve bloem. Wil je de onderzetter ook maken, kijk dan even bij haar.


Zo ik ga weer eens kijken wat ik verder nog ga maken. Tot gauw!!


2 opmerkingen:

jolanda zei

Leuk zo'n BigShot hé? Wanneer je eenmaal weer in de kaart-maak-flow zit, zie je weer zóveel moois dat er allemaal te koop is op dat gebied. Je kaarten zijn ook heel mooi geworden hoor!
Pergamano heb ik ook nog alles van liggen... vond ik ook al zo leuk om te doen. Ik ga er maar niet teveel over nadenken anders pak ik het straks ook weer en ik heb er helemaal geen tijd voor hihihi.

Guusje, zei

Wat een leuke onderzetters, je kaart vind ik prachtig Pergamano is zo mooi om te doen.

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...