Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

maandag 3 oktober 2016

Een nieuwe naam en een nieuw project!

Vorige week had ik behoefte aan een nieuw dagboek, dus heb ik er één aangeschaft die wat mooier en duurder was met de bedoeling daar in van mij af te schrijven.....tot ik via YouTube en Pinterest ineens Bullet Journals tegenkwam! Ik wist niet van het bestaan hiervan af, maar dit is zo mij!! Ik hou van het maken van lijstjes, al mijn hele leven en de bedoeling van een bullet journal is om je leven te organiseren in één boek. Ik heb dus van mijn nieuwe dagboek ook nog een agenda en planner gemaakt waarin ik al mijn lijstjes en een tracker voor mijn creatieve bezigheden kwijt kan!

Nu  kom ik op de naam van mijn blog. Mijn nieuwe dagboek is een wit dagboek van Peter Pauper Press met op de voorkant een roze boom (in allerlei kleuren roze). Ik vond 'm meteen al prachtig. De naam van de roze boom was Bubblegum Tree. Ik vond dit meteen al catchy klinken en na het afgelopen jaar (of eigenlijk jaren) met heel veel stress en het leven dat een beetje tegenzat, was ik erg toe aan een nieuwe naam en een nieuw begin.

Ik ben dus meteen begonnen  met het maken van de bullet journal, hieronder een korte foto impressie van hoe zoiets er uit ziet. Je begint in principe alleen maar met een notebook en een pen, maar creatief als ik ben, heb ik direct allerlei kleuren fineliners, stickers, washi tape e.d. toegevoegd. Ik heb er zelfs in geborduurd! Ik vind het tot nu toe erg leuk geworden en ga er veel gebruik van maken. Als je meer wilt weten over bullet journals of over de materialen die ik gebruikt heb, laat het mij weten!


Tot de volgende keer maar weer x

Groetjes, Debbie

Geen opmerkingen:

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...