Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

dinsdag 30 oktober 2012

Chocolade high tea en kerstsok

Mijn vriendinnetje heeft mij vorige week meegenomen naar een chocolade high tea voor mijn verjaardag!! Wat is dat leuk zeg (en vooral lekker!!!!).....ik laat je even meegenieten, kijk maar even mee:










De inrichting van het restaurant is helemaal mijn smaak en was heel gezellig. De lampen kapjes vond ik helemaal leuk, zo weggelopen uit een boek van Eline's Huis!! Alles was lekker en gelukkig (want daar waren wij van tevoren wel een beetje bang voor) niet teveel chocolade, want dan zit je zo snel vol! Ik heb in tijden niet zoveel thee gedronken en wat een soorten: verse muntthee, thee met noten, thee met chocola en caramel en sinaasappel etc. etc....het was heerlijk!!! De volgende keer doen we een 'gewone high tea'... :-)

Zou ik het gaan redden met mijn kerstsok voor deze kerst? Ik ben wel lekker op dreef, kun je al raden wat er voor naam komt te staan?


Tot gauw, liefs....


6 opmerkingen:

Unknown zei

Oh zo iets wil ik ook nog eens doen, je hoort het vaak. ;) Je kerstsok word steeds mooier en mooier, ooit hoop ik er ook nog een te mogen maken voor mezelf!

jolanda zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Zijn we dus bijna gelijk jarig hé?
Die high tea ziet er superleuk en lekker uit zeg... wat een leuk verjaardagskado van je vriendin.
Eerst dacht ik dat het bij haar thuis was of zo, want het lijkt net een gezellige huiskamer hé?
Die sok gaat lukken!! Fijn dat je toch een project af krijgt deze kerst hé? :-)))
liefs, Jolanda

Guusje, zei

Wat een leuke verrassing het ziet er heerlijk uit en wat wordt je sok al mooi ik weet het zeker je gaat het redden.

Millie en Miles zei

Van harte gefeliciteerd !!! Wat heerlijk zo'n high tea en wat leuk dat je vriendin dat voor je georganiseerd heeft super leuk he zo verwend worden.... en je kerstsok wordt echt prachtig. de inrichting van het restaurant is ook helemaal mijn smak super leuk en gezellig... je hebt vast weer inspiratie opgedaan voor een nieuw project ben benieuwd...

Anoniem zei

Super leuke verrassing en je sok wordt/is ook erg mooi!

Marjolein zei

Wat een leuke blog hier! Ik ga hier zeker en vast nog volgen. Als ge ook een kansje wilt wagen, ik heb nu een give away lopen en vrijdag komt er nog een super give away bij!

Tot dan :D

http://sistermokkel.blogspot.be/

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...