Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

zaterdag 20 oktober 2012

e-reader versus gewoon boek en update kerstsok

Ik ben vorige week op mijn verjaardag behoorlijk verwend! Ik heb voor mijn verjaardag van manlief en kids een e-reader gekregen! (en natuurlijk een prachtige tekening met tekst van Pascal en repen chocola van Joran en nog wat geld van familie).

Ik was eerst behoorlijk sceptisch voordat ik het idee kreeg om dit te vragen, want ja een boek blijft toch wel een boek.... Nou lees ik heel erg veel, zoveel dat ik blij ben dat ik lid ben van de bieb, want daar kan mijn inkomen niet tegenop....via bekenden werd ik toch op het idee gebracht om een e-reader te nemen en ik ben uiteindelijk overstag gegaan....ik ben helemaal om!!! Ik blijf boeken nog steeds iets vinden hebben, maar een e-reader leest net zo makkelijk en er kunnen (tenminste op die van mij) 1200 boeken op en dat allemaal op 1 apparaatje.....Ik heb een SONY TRS-1 gekregen (die kwam als beste uit de bus bij de consumentengids).



Verder ben ik van de week lekker verder aan het borduren geweest en ik schiet echt heel erg op.....kerst 2012 moet lukken!!


Tot gauw!! Liefs,


2 opmerkingen:

Unknown zei

Kerst 2012 ga je zeker redden, en het wordt heel mooi.
Zelf kan ik nog steeds geen afstand doen van de "gewone" boeken, er is er deze week net weer 1 bijgekomen en een volgende deel is onderweg vanuit de USA.
Maar misschien ga ik nog wel eens om.

Veel plezier met lezen en borduren!

Groetjes Yvon.

Unknown zei

Heel veel plezier, en je borduurwerk word wel heel erg mooi!

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...