Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

dinsdag 2 oktober 2012

Ik heb mijn volgers weer terug

Whoehoe ik heb mijn volgers weer terug dankzij Pauline van de Borduurderij Bedankt Pauline!!

Ik weet dat er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben, dus hierbij even de uitleg die ik van Pauline heb gekregen. Als je dit exact volgt, dan komt het goed!

Ga naar je dashboard en kies instellingen
Ga naar je blogadres
Kies voor bewerken en plaats een streepje ergens in je blogadres (ik heb bijv. gekozen voor hand-werk&zo
Sla op, open een nieuw tabblad en zet je blogadres in de adresbalk
Kies Enter en je hebt je volgers weer terug!!
Meld je af bij Blogger, log opnieuw in en ga weer naar je dashboard
Kies weer voor instellingen en ga weer naar je blogadres
Verander dit weer terug naar hoe het was en sla op

That's it! Kind kan de was doen!!

Ik  kwam er overigens gisteravond achter dat ik de give away van de Eline's Huis Agenda bij het blog Welkom op de Lindehof heb gewonnen!! Helemaal super....ik win namelijk nooit iets en wanneer dit voor het eerst gebeurd is dit nog leuker!! Bovendien stond deze agenda op mijn verlanglijstje om aan te schaffen na mijn verjaardag en dat hoeft dus niet meer... (is dus voor mij alvast een vroeg verjaardagskadootje). Deze agenda ga ik binnenkort krijgen:


Ik kan bijna niet wachten!!! :-) Ik laat even wat zien van de binnenkant, zodra ik 'm binnen heb!

Ik ben lekker aan het doorborduren aan mijn kerstsok, maar daarover de volgende keer meer....




3 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd, hij lijkt me erg leuk die agenda.

Groetjes Yvon.

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd wat een leuke verrassing !!
Veel plezier emee ( t hele jaar ;o)
En wat een leuk huis bovenaan je blog !
Groetjes,
Simone

Anoniem zei

proficiat met het winnen van de agenda, zit er mooi uit

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...