Creatively Yours

Creatively Yours
YouTube channel

dinsdag 16 oktober 2012

Eline's Huis Agenda en update kerstsok

Ik heb 'm vorige week binnen gekregen: de Eline's Huis Agenda die ik had gewonnen bij de give away van de blog De Lindehof (zie rijtje blogs i follow voor de link naar de blog) en hij is echt geweldig!! Vrolijk, veel leuke ideeen en creatief....


Ik ben lekker op dreef met mijn kerstsok en ben al weer een heel stuk verder gekomen dan de laatste keer:



Ik wil 'm dan ook echt met de kerst dit jaar nog af hebben en heb me voorgenomen dit eerst af te maken voordat ik verder ga met de SC......als dat betekent dat de SC niet af is met kerst, dan zij dat maar zo.....dan wordt het altijd nog kerst 2013!! hihi

Ik heb ook nog een give away gewonnen bij Elisabeth van de blog Kostelijk Leven. Hartstikke leuk...ik snap er trouwens niets van...ik win nooit dit soort dingen en nu ineens 2 keer achter elkaar!! Elisabeth, hartstikke bedankt voor het snelle versturen, ik zal er zeker plezier aan hebben!! De koe staat al een tijdje op mijn verlanglijstje....het zal wel nog even blijven liggen tot dat ik een aantal dingen af heb!


Tot de volgende keer...liefs


3 opmerkingen:

Unknown zei

Dat ziet er leuk uit, ik ga er maar eens naar op zoek.
Even in het echt bekijken.
Je kerstsok gaat goed, die komt wel af zo voor de kerst.

Groetjes Yvon.

Unknown zei

Die agenda heb ik ook gezien, ik vond hem voor mij niet handig maar hij is wel super leuk :)

En al blijft hij nog maanden liggen, als je het ooit maar eens maakt ;) Want wij borduurster hebben nu eenmaal een lange wachtlijst :)

jolanda zei

Die agenda ziet er heel erg leuk uit! En gefeliciteerd met je tweede gewonnen prijs... jij bent maar een bofferd deze maand. :-)
Je gaat het vast redden met je kerstsok. Hij wordt mooi zeg!
liefs, Jolanda

Labels

#Fakeitandmakeit (1) 2015 (1) Adventure (1) Almere (1) Antique Silverware (8) Apenheul (1) Apple Crumble (1) Ascension Day (1) Aurora Wings (1) Avondvierdaagse (2) Berg en Dal (1) big shot (1) Block 1 (2) bookmark (2) Books (1) Borduren (4) Breiles op school (1) bubblegum tree (1) bullet journal (1) cats (1) Challenge (1) Chickie (1) Chicklit (1) Chocolade High Tea (1) Christmas (4) Christmas Stocking (5) Churn Dash (2) Cow and Chicken (1) Cows (1) Creative Journaling (1) Creativity (1) Crochet (1) cross stitch (9) Cross Stitcher (2) De Bakkersdochter (1) Digital Stamps (2) Document Life Stories (2) Document my life (1) Dog Cookies (1) Drops Design (1) e-reader (1) Eline's Huis (1) Eline's Huis Agenda (1) Embrace Nature (1) Fabric shopping (1) fineliners (1) first quilt (1) flexmarkers (1) Gardenia (1) gehaakte sloffen (1) Gift (1) give away (1) give away De Quilthoeve (2) Grandmama (1) Granny Squares (1) Gypsy Firefly (1) HAED (7) haken (1) Hand Sewing Machine (1) Hidden trails (1) Holiday (1) Jack (1) Jennifer Chiaverini (2) journal (1) kaarten (3) Kerst (6) Kerstballen breien (1) kids (2) Kip (1) Kit and Clowder (1) Layout (1) Letterbak SAL (7) Liberation Day (1) Lily of the Valley (1) Lost Quilter (1) mail (1) Make Do Mend (1) Memory Keeping (1) Mickey and Minnie Friends Forever Card (1) Mickey Mouse (1) Mini Gypsy Firefly (6) mini quilt (2) moederdag (1) Mrs. C Scraps (1) My Fiddly Life (1) my workspace (1) Needlebook (1) Old embroidery (1) Oma's servies (1) Owl in Poppyfield (2) Paaseieren (1) Papercraft (1) Papercrafting (2) Pasen (3) patchwork (1) Pepper and Salt Shakers (1) pergamano (2) pink (1) Pipoos (1) Point de Croix sampler (1) Project Life (1) Queensday (2) Quilter's Kitchen (1) Quilttentoonstelling (1) Quiltwinkel Aljona (1) Red and White (1) Red Brolly (1) Reindeer Stack (1) Roxy (1) Scandinavian Christmas (11) Scandinian Christmas (1) Schagen (1) Scrapbooking (2) Something Blue (1) SONY (1) Stempels (1) Tattooed Crafter (1) things to do (1) Tilda (2) Time for Friends (2) tracker (1) Tutorial (1) UFO's (1) Update Scandinavian Christmas (2) Vera de Muis (7) verjaardag (1) voorjaar (2) washi tape (1) Watercolour (2) Waterskying (1) Weekendje weg (1) Winter's Twilight Stocking (6) Wish Quilt (1) Woods (1) YouTube (1) Zomervakantie (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...